2014/12/15

Dekorujeme / Vánoce v nordic stylu

Štědrý den se blíží a mnozí z Vás se možná ještě nemohou rozmyslet, jaké ozdoby a dekorace pořídit. Připravila jsem pro Vás dvě varianty, které by Vám mohly přinést inspiraci a také představu o tom, jak by takové vánoce mohly vypadat i u Vás doma ;).

01/
Černobílá klasika je nadčasová, jednoduchá, ale vůbec ne strohá na to správné kouzlo. S planoucím ohněm svíček a vánočními světélky vytváří dokonalou atmosféru. Posuďte sami.





Vánočním stromkem nemusí být vždy jen klasická jedlička, smrček, nebo borovička. Já neodolala půvabnému cedru, který jsem pohodlně usadila v úložném koši Morocco . Dekorativní hvězdu z klacíků si můžete vyrobit stejně jako já sami, nebo si ji zakoupit už hotovou od Tine K home.




V duchu Tine K je vlastně celá tato varianta. Skvěle se doplňují fasetové svícínky, nádherný ručně zpracovaný batikovaný papír  - který lze použít jak na balení dárků, tak i jako dekorace v rámu - a k lenošení u pohádek jsem svůj péřový polštář převlékla do povlaku Embroid .




Byt v minutě provoní nádherné svíčky. Vonná svíčka Christmas scent potěší vůní čerstvě spadaného jehličí a to dokonce i nezapálená.




Papírové dekorace jsou mou srdeční záležitostí a tak jsem neodolala dekorativním stromkům z papíru od Bloomingville, papírovým ozdobám White a vše korunuje černá kráska Ornament black  od Madam Stoltz.
Na stromek jsem navěsila jednu z menších - Dusty blue od Nordal v neobvyklé tmavě modré.




Krásné vyniká ve společnosti jemných skleněných baněk Glitter clear a kovových vloček Snowflake black. Pro větší třpyt jsem si pak už jen po vzoru Tine K home navlékla na provázek přírodní perleťové penízky.




02/
Pokud máte raději vánoce hravější a barevnější, pak by se vám mohlo líbit zdobení propojené s geometrickými vzory. Ty tu v hlavní úloze zastupuje drátěný koš Grey ferm LIVING. Oboustranný balící papír New art House Doctor, jakoby byl k němu dělaný na míru.





Nejen na stromku se zablýskne ozdoba Copper diamond a hvězda Spike white glitter. Nebojte se kombinovat a klidně k nim přidejte jiné tvary i barvy. Mě naprosto okouzlila lahvově zelená ozdoba Green s bublinkami ve skle. Pestrý mix pak doplňují ještě hravé látkové ozdoby Bird a dřevěný diamant od ferm LIVING.




Symbol hvězdy - i když ve velmi netradičním podání, najdete v hravém proplétaném svícnu Star Brass a jemně zpod zasněženého závoje na Vás bude vykukovat hvězdička na skleněném svícnu Winter. A málem bych zapomněla - v oblíbeném tvaru hvězdičky najdete i kovové ozdoby Cool star - mě se skvěle hodila na úchytku vitríny s poklady.




Skleněný svícen i baňka si barevně rozumí s papírovými dekoracemi Ornament, tentokrát v zelenkavé. A pro zachumlání Vám poskytne svou měkkou a hřejivou náruč úžasná vlněná deka Grey s veselými třásněmi. Dostatečný oddych a pohoda ve společnosti svých milovaných je přece na vánocích to nejdůležitější ;).




Doufám, že si všichni dopřejete vánoce a vánoční svátky v pohodovém duchu a třeba Vám inspirace od nás pomohla od dalšího stresu - co s výzdobou.

Krásné vánoce Vám za Nordic Day přeje

Martina z MyOneWay


2 komentáře:

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)